Monday, March 1, 2010

V5d-4-3

Ehem! - Ehem!!.

v5d-4-3?? apekah itu?

Sebenarnye ia adalah number sebuah rumah.
Ini ade lah number rumah aku dan para-housemate lain ketika di university dulu.
Rumah/Appartment suku mewah ini terletak di University Technology PETRONAS, Tronoh, Perock.
Rumah yg membawa seribu kenangan sehingga membuat aku t
erbayang zaman university aku di rumah ni.

dipanjangkan cerita:

kitorang mula menduduki rumah ni apabila masing2 abis practicle pada 09/01/08 (lebey kurang la).
walaupon sebelom2 ni kitorang kebanyakanye mmg i
dup serumah, tapi tetap xbest mcm hidup di v5d-4-3.
sb sblm ni byk sgt masalah dalaman yg berlaku sehingga kehilangan beberapa housemate.
Tp, kt rumah ni lain...
dengan kehadiran 2 muke baru yg pada mu
lanye xberape rapat n ade yg salah sangke.
ia cukup utk memeriahkan suasana rumah ini dan membuatkan kehidupan kitorang lebih bermakne.

1 thn besa
ma:

haha!! jgn pk kotor.
kitorang berorientasikan straight sex k.
bersama maknenye berko
ngsi rumah bersama.
mcm2 benda best kitor
ang lalui.
be4 that.. nak perkenalkan dulu ahl
i2 rumah keramat kitorang ni.



mohd syaiful abrar
mohd syaiful hisyam
mohd fitri azad
mohd fikri jamak
mohd syazwan
amirnurasyid

abdul ghafar
mohd a
izam
rasissudin
ahmad fuad
zulfadlihariz
ahmad suffian



ahli baru yg dimaksudkan ade lah mohd syaiful hisyam yg x pernah disape sebelom ni.
dan ahmad fuad yg disangkekan sumbung tetapi rupenye rabun.
mane x org kate die sumbung , ditego x pnh yg nk berbalas,
rupe2nye die rabun

aktivity awal kitorang bermula dgn berskipping bersama...
disusuli dgn lawan futsal antara rumah set
iap mlm jumaat. ketika org beryassin.
walaupon kitorang ni agak kaki bangku.. tp ade 2 org dlm rumah ni star.
so ade gak la menang.
kemudian disusuli dgn aktivity berdiet ramai2.
semua jd kurus. xmakan nasi selama 2 bulan.
tp sekarang semua dah gemuk kot.
n menyusul aktivity kitorang wat famiy day kt telok batik.
best si
ot...
byk lg la aktivity menarik kitorang
tp xsempat aku nak cerita kan semua.

cume..
ape yg aku nak katekan kt sini.. best gile la hari2 terakhir zaman university kitorang dlu.
xboleh aku lupekan raut wajah gembira.. n gelak tawe setiap housemate kesayanganku.
kitorang idup bersama n susah senang bersama.
bila aku pk. ape yg ade
dalam V5d-4-3..
jawapan nye adelah ahli2 die yg sgt2 bermakde bg idop aku

last sekali..
now kitorang dah terpisah semua.
xkesah berjumpe da.
masing2 dengan kerjaya masing2.
ade yg dah kt moscow. ade yg kt dubai.
mcm mane mau jumpe...
tp apepon.. aku sentiase doakan kit
orang semua berjaya bersama.
n xlupe antara kite.
ayoh rakan2ku... jgn mengalah sebelom kalah..

sekian..
kenangan tetap tinggal kenangan. tetapi kenangan menjadikan kiter kenal jati diri dan asal usul kiter.


No comments:

Post a Comment