Tuesday, March 2, 2010

Petroleum Management Unit, PETRONAS


Persoalan tentang diri aku? Ape aku wat sekarang?
Akhirnya terjawab jua.

Setelah berbulan2 menanti tawaran bekerja,
sehingga aku menceburkan diri dalam bidang ukur tanah untuk 2 bulan,
bekerja meracun di kebun, nak buat kerja2 kebun,

Tanggal 25/2/2010, pukul 8.45 a.m
abg pos dari sykt pos laju ABX menelephone kerumah aku. katenya nak anta something important.
tepat pukul 9.15 a.m.. die sampai bersama moto lagenda putih. segak bergaya. pass kt aku 1 sampul surat.
hati ni dupdap, dupdap..
bila aku bukak sampul tu.. hah sah surat dari petronas.. Yahooo.. lame aku menunggu.
dengan gairahnye aku bukak.. n terus bace offerlatter aku.
aku telah ditempatkan di,

Petroleum Management Unit, PETRONAS.
department: Petroleum Operation Management.

Division: Structural Executive.

Location: KLCC

Maknenye terkuburla cita2 aku nak bermustagtin dlm plant.
tp xpela... kerja la.. org dah nak bagi kije.
And, aku akan memulakan tugas pada 16 March 2010,
dengan menghadirkan diri ke kursus di bangi, kursus yg diorang panggil pipe selama 16 hari.
tugas kat klcc akan bermula pukul 8 a.m pada 2 April 2010.

Semua ni aku ceritakan sebagai update utk diri aku, utk dibace oleh membe2.
so ape2... nt belakang cerita la.
cume ape yg aku harapkan doa dari korang semua mengiringi pemergian aku.
sekian naskah untuk kali ini




4 comments:

OoizzioO said...

azad
congratulation~

Sahabat Jiwa said...

haha.. tq zi.. ko pon congratz gak. sampai sabah jgn lupain aku...

oYaMa said...

tahniah2!~

Sahabat Jiwa said...

aha.. tq oyama.. congretz utk ko gak. sb dah 2 bulan merase gaji kot

Post a Comment