Monday, March 1, 2010

Arsenal

Arsenal die heart fans..

Arsenal...!?

Aku adalah peminat setianya..
Sediket intro pasal Arsenal F.C

Arsenal adalah sebuah kelab bola sepak yg berpengkalan di England.
bermain dalam liga perdana inggeris dan selalunya menjadi
4 pasukan pilihan utk menjuarai piala liga
dan juga menjadi pasukan pilihan untuk mewakili England utk beraksi dalam liga juara2 eropah.
Arsenal dilatih oleh Arsern Wenger selame hampir sedekat lalu dah telah melahirkan ramai pemain ternama.
antara pemain2 ternama yg telah lahir dari arsenal adalah seperti.

theiry henry
dennis bergkham
overm
ars
petit
viera

d.seaman
Cesc Frabregas

...dan ramai lagi...

Arsenal juga pernah menjadi satu2nya kelab yg menjuarai
liga perdana inggeris dengan record tanpe sebarang kekalahan.
selain itu pengurus pasukan juga turut diberi gelara
n the professor bekaitan dgn keupayaan beliau
melahirkan pemain2 muda yg berwibawa yg di katekan sebagai wonder kid.
itulah serbe sedikit berkaitan dengan arsenal.

Barisan utama pemain arsenal.

Aku adalah fan sejati arsenal.
Walau ape jua keadaan pasukan, xkesah same ade die berada dalam kedaan terumbang-ambing ke,
aku tetap akan menyokong,
ini adelah semangat the gunners.
Bg aku, Aku yakin suatu hari nanti arsenal akan jumpe dgn sentuhan berbisanye spt zaman2 kegemilangannya

Walau banyak kritikan diberikan kepada barisan muda ni. tetapi percaya lah.
mereka bakal menggegar d
unia suatu hari nanti.


aku xsuke mengutuk mane2 team..
aku cume nak menulis pasal team kesayangan aku ni jek.
walau ramai org yg mengamalkan budaya mengutuk team derby.
tp bg aku lebeh baik kiter abiskan mase mengenali team kiter syg sendiri,
daripada menghabiskan mase m
encari kelemahan team lain.

setiap ari sblm aku mule berkerja, aku akan bace pekembangan team ini
so... aku yakin yg arsenal blh pergi jauh.
ape yg kurang hanyelah pengalaman.

D
UNIA
tunggu lah kemunculan semula wira2 the gunner di kaca tv anda 2 3 thn lagi.
so nak cite panjang pon... wat lenguh jek tangan menaip.
ape yg perlu, aku harap semua penyokong the gunner stay cool..
n stay yain ngn kemam
puan yg arsenal miliki..

p/s: warkah ini adalah untuk semua peminat2 arsenal, yg x m
inat pon harap2 la dpt luangkan mase bace.


No comments:

Post a Comment